Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Πως να κρυφτείς απ΄τα παιδιά......


του Θανάση Κρίτσα
- Όταν πριν λίγα χρόνια ο μεγάλος μου γιος με ρώτησε ¨μπαμπά γιατί είσαι τόσες ώρες σ΄ αυτό το σύλλογο; ¨ (εννοώντας την ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ),του απάντησα απλά: γιατί όταν εμείς οι μεγάλοι πάμε στο Γρίμποβο και στην Ψανή για καφέ το καλοκαίρι εσείς τα παιδάκια Βασίλη μου, θέλετε και δικαιούστε να κάνετε μπάνιο και ποδήλατο. Αλλά οι παραλίες μας έχουν βρωμιές και αυτοκίνητα, γι΄αυτό και οι μεγάλοι φτιάχνουν τέτοιους ¨συλλόγους¨, για να περνούν αυτοί και τα παιδιά τους καλύτερα .

- Όταν πέρσι στη γιορτή του ο μικρός μου γιος, (στις εκδηλώσεις του ΞΕΝΙΑ από την ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ) μου ζήτησε: ¨μπαμπά μπορώ να καλέσω τους φίλους μου να
παίξουμε (σκάκι, πινγκ-πονγκ ) για τη γιορτή μου, (Γιώργος ένεκα) εδώ στο ΞΕΝΙΑ; ¨ του απάντησα απλά : μα φυσικά, το ΞΕΝΙΑ είναι για όλους.

  Πέντε χρόνια πέρασαν και τα παιδιά μου μεγάλωσαν , λένε πλέον το ¨σύλλογο¨ , με το όνομα του , μεγάλωσε και ο ¨σύλλογος¨ όμως , έγινε ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ και τώρα πια τα παιδιά περιμένουν, μεγαλύτερα και καλύτερα πράγματα, με τη σιγουριά ότι ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Κρίτσας Θανάσης

Υποψήφιος για τα Αυτοδιοικητικά δρώμενα της Ναυπακτίας



Υ.Γ. 1)  Το πιο αυθόρμητο άρθρο μου και με περίσσια Αυτοδιοικητικού
             Αντικειμένου!!!
        2)  Ω χαίρε Ναυπακτία τους ….Υπερεκτιμημένους σου !!!



4 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ, ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΖΗΤΑΜΕ.
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΟΥ.
    ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.
    ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ...........
    ΕΧΩ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΕΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ,ΕΧΩ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΕΙ , ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΛΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΓΩ ΖΩ .
    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ 100%, ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΗΣΩ ΕΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.
    ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ,ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ......Έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα..!Είμαστε μαζί σας.Καλή δύναμη επί του φοβερού βήματος της διοίκησης της Ναυπακτίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη επιτυχια ,αν και δυστυχως δεν επιβραβευονται οι ηθκικοι και εντιμοι ανθρωποι στις μερες μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθεια που κάνετε γιατί είναι η πιο ανιδιοτελής και πιο καθαρή απο τις υπόλοιπες , το κακό είναι οτι δεν εχει την δυναμική πρωτιάς ,αλλά θα είναι μια πολυ δυνατή και χρήσιμη φωνή για την πόλη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή